Two of the New Orleans Saints’ most vocal veteran leaders supported other players around the league for using their "platform" to shed light on inequality in America, though it's unclear if any Saints players will join in with the recent national anthem protests around the league.

Saints safety Kenny Vaccaro is one who might consider joining the likes of Colin Mark Ingram Jerseys Kaepernick, Marshawn Lynch and Michael Bennett in sitting or kneeling during the national anthem. Michael Thomas Jerseys Vaccaro has increasingly voiced his support for their cause on social media, saying this summer that he understands even more why Kaepernick felt the need to "wake people up" and that he appreciates where he is coming from as someone of mixed race.

"We need to use our platform to help our situation, not be quiet. Willie Snead Jerseys C'mon bro, it's bigger than football," Vaccaro wrote Monday.

However, outspoken players like Vaccaro and running back Mark Ingram also chose not to separate themselves from the rest of their teammates with individual displays last year -- which was partly why the team opted to come up with a powerful display Brandin Cooks Jerseys of unity with their rival Atlanta Falcons on ESPN’s "Monday Night Football" during Week 3 of last season. The teams joined hands in a circle on the middle of the field following the anthem in that game. Saints veteran offensive tackle and union representative Zach Strief said the team has not discussed whether any players might consider any form of anthem protests or displays of unity this summer. Strief said the anthem is not the forum he would use, but he strongly supports the message of players who are pushing for equality and praised them for using their platform to do so.

"I think the reality is we have a platform. And guys using the platform I think is good. Drew Brees Jerseys That's part of what makes this country great is the ability to use your situation for good," Strief said. "And guys have different feelings on what is good and what is bad and there's always gonna be disagreements in that. And again, that's what's great about America is you can have that disagreement.

Материалы

Первое миссионерское путешествие Павла <=       => Павел и Сила в тюрьме 

Второе миссионерское путешествие Павла — в Македонию и Грецию

227 Puteshestvie Pavla v Makedoniyu i GretsiyuВо втором миссионерском путешествии Павла сопровождал Сила, один из еврейских христиан. Из Антиохии они пошли снова в города Дервию и Листру (где Павла за несколько лет до этого чуть не убили камнями). Здесь Павел встретил молодого человека — Тимофея, ставшего одним из его вернейших помощников.

Они прибыли в Троаду, город лежащий на азиатском побережье Эгейского моря. Ночью Павел увидел видение: «Предстал некий муж Македонянин, прося его и говоря: »Приди в Македонию и помоги нам«. После сего видения, тотчас мы положили отправиться в Македонию, заключая, что призывал нас Господь благовествовать там» — пишет Лука, сам по-видимому, присоединившийся к Павлу в Троаде. Македония была римской провинцией на северо-востоке Греции. На корабле они пересекли Эгейское море, пришли в город Филиппы. Вероятно, именно в Филиппах была основана первая европейская христианская церковь. В Филиппах же бросили Павла и Силу в тюрьму. Об этом прочтем в следующем рассказе. Из Филипп Павел пришел в Фессалоники, большой портовый город у Эгейского моря. Здесь уверовало великое множество Еллинов, а также часть Евреев. Среди другой же части Евреев поднялось большое возмущение, и тогда Павел с Силой вынуждены были перебраться в город Верию. Из Верии Павел прибыл в Афины, главный город Греции. Греция в тот период была уже под властью Рима. Ее переименовали в Ахаию. В Афинах Павел проповедовал Слово Божие перед философами и простым народом. И об этом мы прочтем в одном из следующих рассказов. Из Афин он пришел в Коринф, один из наиболее важных городов Римской Империи. В Коринфе Павел пробыл полтора года, за которые здесь была основана большая христианская церковь. Из Коринфа Павел возвратился по морю в Малую Азию и прибыл в большой город Ефес. Затем он продолжил свой путь, побывал в Иерусалиме и возвратился в город Антиохию.

Во втором путешествии Павел пробыл, примерно, три года (с 50 до 53 г. после Р.Хр.), пройдя за это время несколько тысяч километров.

 

Деяния св. Апостолов 15:36; 18:22.